تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۱۷۰۶۵۵

رجائی‌نسب: برای اثبات خودشان وعده توخالی می‌دهند

۰
کبنا ؛حجت‌الاسلام سید صدرالله رجائی‌نسب کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس با مردم دشتروم و تنگاری دیدار کرد.rajaee (4)
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حجت‌الاسلام سید صدرالله رجائی‌نسب نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی در دیدار با مردم دشتروم و تنگاری با بیان اینکه به خاطر رفع مشکلات مردم در صحنه انتخابات حاضر شدم، افزود: مسئله انتخابات مجلس شورای اسلامی مسئله مهم و حساسی است و خروجی مجلس در کشور بسیار اثرگذار است.
وی ضمن تاکید بر وظیفه قانونگذاری نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش نظارتی که وظیفه دوم نماینده است نماینده ای موفق است که تمام اوضاع و احوال و گره‌ها و مشکلات جامعه و حوزه انتخابیه را رصد و در رفع آن‌ها تلاش می‌کند.
رجائی‌نسب با اشاره به به‌کارگیری نیروهای توانا در بخش‌های مختلف افزود: در صورت انتخابم به عنوان نماینده بویراحمد و دنا از نیروهای توانا و متخصص استفاده خواهم کرد.
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه بویراحمد و دنا با اشاره به وجود نیروی انسانی توانا در استان و شهرستان‌های بویراحمد و دنا تصریح کرد: از نیروهای توانا و خبره استان در سطوح بالای مملکتی استفاده نشده است و این اجحاف در حق مردم کهگیلویه و بویراحمد است.
رجائی‌نسب بیان کرد: سهم مردم در بخش نیروی انسانی، توزیع ثروت و مسائل اقتصادی آنگونه که حق آن‌ها بوده رعایت نشده است.
وی با اشاره به اینکه مردم در سایه شوم مسائل سیاسی و سیاسی بازی آسیب‌های متعددی دیدند، گفت: مردم خوب می‌دانند از قبل بی توجهی مسئولان، بیکاری و سایر مشکلات آسیب‌های متعددی دیدند که با به‌کارگیری افراد توانا تلاش خواهم کرد رفاه و آسایش مردم فراهم شود.
نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ادعای ایجاد آسایش و رفاه ادعای سختی است و از جنس سخنان من در گذشته بسیار شنیده‌اید، عنوان کرد: هر کس برای اثبات خودش وعده ای به مردم داده اما با سیاسی بازی‌شان مردم را پایین آوردند.
وی خاطرنشان کرد: به واسطه عملکرد نامطلوب برخی مسئولان، وعده‌های غیرقانونی و غیر قابل اجرا به مردم داده شد و از نردبان آرای مردم بالا رفتند و خودشان و اطرافیانشان از آن استفاده کردند. اما کشاورزان، روستائیان و باغداران که نیازمند کمک و مساعدت بودند در همان جایگاه قبلی خود ماندند.
وی اضافه کرد: نظام و حکومت وظیفه دارند مقدمات آسایش مردم را فراهم کنند و هر کس در این زمینه کوتاهی و قصور کند مرتکب گناه نابخشودنی شده است.
رجائی‌نسب عنوان کرد: بهترین و کوهتاترین راه برای پایان دادن به مشکلات و نابسامانی‌های کنونی حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب کسی است که از جنس مردم باشد و درد مردم را حس می‌کند.
وی بیان کرد: مردم این بار گذشته را تجربه نخواهند کرد و  آزمودها را دوباره مورد آزمایش قرار نمی‌دهند و سرنوشت خود و جامعه را به دست کسانی می‌دهند که در رفع مشکلات و حوائج مردم تلاش خواهد کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1